Ik ben nog geen 18, kan ik bij jullie een tatoeage krijgen?
Nee, wij tatoeëren alleen vanaf 18 jaar
Zetten jullie ook piercings?
Nee, we doen alleen tatoeages
Wat kost een tatoeage?
Voor het bepalen van de prijs van een tatoeage zijn veel verschillende factoren van belang. Daarom kunnen online ook geen prijzen worden gegeven. Voor kleine en middelgrote tatoeages wordt een vaste prijs gegeven, voor grotere projecten -die in meerdere sessie gedaan moeten worden- wordt het uurtarief gehanteerd
Hoe lang is de wachttijd?
Normaal gesproken is er wel een wachttijd, soms wat langer, soms wat korter. De wachttijd is geheel afhankelijk van het ontwerp, de hoeveel voorbereiding die nodig is en de mogelijkheden in de agenda’s van jou en de betreffende artiest. Daarom is het niet exact aan te geven hoe lang de wachttijd is.
Kan ik bij jullie pinnen?
Nee, wij hebben geen pinautomaat.
Moet ik ook een aanbetaling doen?
Het kan zijn dat wij in sommige gevallen een aanbetaling vragen voor het bevestigen van de afspraak. De prijs van de aanbetaling hangt af van de tatoeage. De aanbetaling wordt van de totaalprijs van de tatoeage afgetrokken.
Kan ik mijn aanbetaling terugkrijgen?
Ja, dat kan. De aanbetaling wordt terugbetaald mits de wijzigen in de planning of ontwerp minimaal 5 werkdagen van tevoren worden aangeven.
Kan ik mijn afspraak ook wijzigen of annuleren?
Ja, dat kan. Wil je je afspraak verplaatsen of annuleren doe dit dan minimaal 5 werkdagen van tevoren. Als je je afspraak later annuleert, verplaatst of niet op komt dagen is het niet mogelijk je eventuele aanbetaling terug te geven.
Hoe kan ik het beste contact opnemen met jullie?
De beste manier is om ons een email te sturen, direct of via het contactformulier. Email wordt het meest gebruikt en onderhouden door ons. Via social media is het ook mogelijk maar email krijgt voorrang.
Ik heb een email verstuurd maar ik krijg geen reactie
Soms is het erg druk en kan het wel even duren voordat ik jouw mail kan beantwoorden. Wanneer je een mail verstuurd of het contactformulier invult krijg je een geautomatiseerde email terug. Krijg je geen reactie van ons en/of heb je niet de geautomatiseerde email ontvangen? Check dan ook even je inbox voor ongewenste reclame (SPAM). Soms gebeurt het dan onze mails daarin terecht komen
Heb je een vraag?
Laat het ons weten.
Heb je een vraag of wil je een afspraak inplannen? Vul onderstaand formulier in en wij nemen contact met jou op.